Még mindig nem kezdődött meg a hármas metró kocsijainak felújítása, holott két hónapja aláírták a szerződést - írta a Népszabadság. Azóta már többször le kellett állítani a metrót, mert füstölnek az elektromos kábelek. De az alagútrekonstrukció terveit is át kell dolgozni: túl sokba került volna az első terv.
A Népszabadság információi szerint a vonalról egyetlen szerelvényt se vontak ki az orosz partner kérésére.
A Népszabadság forrásai szerint az alagutak jelentős kockázatot hordoznak. A pályaalépítmény, illetve a vízelvezető rendszer drámai állapota közismert, a folyamatosan beszivárgó csurgalékvíz miatt a most cserélt sínek alatt is porlad a beton, az újpesti szakaszon egy kivitelezési hiba miatt az előírtnál jóval gyakrabban kell cserélni a sínlekötő elemeket, a Kálvin tér és a Határ út között pedig súlyos statikai problémák merültek fel, helyenként süllyed az alagút. Az sem elképzelhetetlen, hogy az Üllői út alatt futó kritikus szakaszokon felülről meg kell nyitni az alagutat, hogy megerősíthessék a födémet. Ez pedig megjósolhatatlan magasságba lökheti a kivitelezés árát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.