Jövőre ugrásszerűen nőhet az Apple Pay mobilfizetési megoldást elfogadó helyek száma annak köszönhetően, hogy a társaság több nagy hálózattal is megállapodott. Többek között a Starbucks kávézólánc amerikai üzleteiben is lehet majd fizetni a rendszerrel. A tesztelést már az év végén megkezdik, és 2016-ban várhatóan mintegy 75 ezer Starbucks kávézóban használhatják majd az iPhone-tulajdonosok az Apple mobilfizetési megoldását. Egy másik nagy partner a KFC gyorsétteremlánc lesz, ahol szintén jövőre tervezik a rendszer bevezetését.
Az Apple Pay egy éve jelent meg a piacon, és kezdetben 220 ezer üzletben lehetett fizetni az NFC-technológiára (kis távolságú, vezeték nélküli kommunikáció) épülő megoldással. Azóta ugrásszerűen nőtt az elfogadóhelyek száma, és hamarosan átlépi a másfél milliót. A nyáron már az Egyesült Királyságban is megjelent az Apple Pay, érdekesség, hogy a szigetországban már az induláskor több helyen fogadták el, mint az Egyesült Államokban, így például ott a Starbucksokban is lehet fizetni vele.
Az eMarketer felmérése szerint az amerikai okostelefon-tulajdonosok körében néhány év alatt ugrásszerűen megnő a mobilfizetést használók aránya. Míg 2013-ban mindössze 8 százalékuk élt ezzel a lehetőséggel, addig idén már 12,9 százalékuk, 2017-re pedig 24 százalékra nőhet ez az érték. A forgalomban még nagyobb fejlődés tapasztalható: míg 2013-ban 1,59 milliárd dollárt fizettek valamilyen mobilos megoldással, addig idén ez az összeg megközelítheti a 9 milliárd dollárt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.