Megjelent a YouTube Music zenei alkalmazása Android és iOS operációs rendszerre, a lépéssel a Google alaposan átformálhatja a zeneipart. A szolgáltatást 14 napig ingyen lehet kipróbálni, ezt követően azonban a havonta 9,99 dollárba kerülő YouTube Red előfizetésére lesz szükség, ha valaki ki szeretné használni az alkalmazás nyújtotta előnyöket, hiszen így hirdetések nélkül, akár offline módban is hallgathatja kedvenceit. A Google számára nem idegen terep az online zeneszolgáltatás, a Play Musickal már próbálkoztak ezen a piacon, igaz, azzal a megoldással nem értek el átütő sikert.
Az elmúlt években számos online zenei szolgáltatás jelent meg a piacon, átformálva az egész szektor üzleti modelljét. A legismertebb és máig a legnépszerűbb a Spotify a maga 75 milliós felhasználói táborával, de az Apple Musicot is már több millióan használják, és idővel meg is előzheti riválisát. Ugyanakkor a YouTube az egymilliárd körüli rendszeres felhasználójára építve még náluk is gyorsabban növelheti előfizetőinek a számát, így könnyen előfordulhat, hogy rövid idő alatt letarolja a piacot. Főleg ha figyelembe vesszük, hogy a videóknak köszönhetően a világ legnagyobb zenei állománya áll rendelkezésére, és – az Apple-hez hasonlóan – nem okoz gondot számára kifizetni a szerzőknek a műveik felhasználása után járó jogdíjakat.
Az online értékesítés egyre nagyobb szerepet játszik a zeneiparban: tavaly a szektor amerikai bevételeinek már közel kétharmadát a különböző digitális csatornák adták az Amerikai Lemezkiadók Szövetségének (RIAA) adatai szerint. A különböző letöltési és folyamatos online kapcsolat melletti (streaming) zenevásárlást kínáló szolgáltatóktól 4,51 milliárd dollár értékben vásároltak számokat az amerikai felhasználók.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.