A General Motors az utóbbi fél év eladási statisztikája alapján 17,8 milliósra teszi az amerikai piac idei méretét, míg a Ford 17,4 milliós darabszámot prognosztizál, ez félmillióval haladja meg a 2001-es legutóbbi csúcsév adatát. Októberrel bezáróan eddig 14,5 millió új autót adtak el a világ második legnagyobb piacán.
A fellendülést számos körülmény támogatja: elsősorban a gazdasági növekedés, a foglalkoztatás bővülése révén nő a vásárlók száma, másrészt az alacsony szinten stabilizálódó üzemanyagárak is forgalmat gerjesztenek, ahogy a zéró előfinanszírozású konstrukciók újbóli megjelenése is része a vevőfogó stratégiáknak.
Legutóbb 2001 végén láthattunk ilyet, amikor is a terrortámadást követően bevezetett kereskedői kedvezmények révén 1,6 millió darabos októbert mért az LMC Automotive piackutató. Az olcsó benzinnek köszönhetően a kereslet az erős motorral szerelt nagy autók, városi terepjárók (SUV) irányába tolódik el. A nyolcüléses Cadillac Escalade eladásai például tavaly októberhez képest 47 százalékkal nőttek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.