Hatalmas forgalmat és némi fennakadást hozott az Extreme Digital múlt pénteki nagy akciója. A cég 2014-hez hasonlóan idén is egy héttel előbbre hozta a Fekete Pénteket (Black Friday), és az egyik legnagyobb bevételű hazai e-kereskedő tájékoztatása szerint a magyar fogyasztók érdeklődését alaposan felkeltette a kezdeményezés. Késő délutánig már több mint 900 ezren keresték fel a társaság honlapját, és 28 ezer rendelést adtak le. A legnépszerűbb termékek az okostelefonok voltak, ezekből az akció első kilenc órájában hatezer kelt el. Táblagépből és televízióból két-kétezret vettek, játékkonzolból ezret. Még Converse cipőből is elvittek 600 párat. De kávéfőzőből is annyit vásároltak egy nap alatt a webáruházban, amennyit egy hónap alatt szoktak. Míg tavaly egy időre elérhetetlenné vált az Extreme Digital weboldala a nagy terhelés miatt, addig idén ilyen problémával nem szembesültek a felhasználók, azonban korlátozni kellett a virtuális áruházba egyszerre beengedett látogatók számát.
Kora délután sokan azzal szembesültek, hogy hiába próbáltak egy-egy terméket a kosarukba helyezni, azt az üzenetet kapták, hogy arra átmenetileg nincs lehetőségük, próbálkozzanak később. A felmerült problémát pár óra alatt sikerült elhárítani. Már pénteken megkezdték az első termékek kiszállítását, és e hét végéig mindenki megkapja a Fekete Pénteken az Extreme Digitalnál vásárolt árucikket. Az igazi Black Friday ezen a héten lesz, erre is hatalmas a készülődés. Az Amazon úgy döntött, hogy egy nap helyett egy egész hétre kiterjeszti az akciós időszakot. Már múlt péntek óta folyamatosan hirdetik meg a kedvezményeket, az áresés folyamata november 27-én csúcsosodik ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.