BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Menekültek, Simicska, vámpír akarok lenni - ezek voltak a magyarok kedvencei

Amíg a magyarok az Éden Hotelre, a Való Világra és egy szókirakó játék megoldására keresték a választ a Google-nél 2015-ben, a külföldieket Lamar Odom érdekelte leginkább.

Az Éden Hotel, a Pixwords szókirakó játék megoldásai és a Való Világ érdekli a legjobban a magyarokat - legalábbis ezekre kerestek rá 2015-ben a Google segítségével a legtöbben. A magyar top10-be felkerült még az ötöslottó, A szürke ötven árnyalata, az Eurovision 2015, a Jurassic World, a Windows 10, a Rising star, valamint az EuroJackpot.

Azok a magyarok, akikre a legtöbbször kerestek rá, Vágó István, Simicska Lajos és Csobot Adél voltak. A külföldiek közül Hedy Lamarr, Jules Bianchi és Zyzz érdekelték a legtöbb magyart. A külföldiek és a magyarok tízes listájába is egy-egy politikus került be: Angela Merkel, valamint Göncz Árpád.

Ami a szórakozást illeti, a legfelkapottabb koncertek a keresőtalálatok alapján Violetta, az Edda és a Wellhello koncertjei voltak. A színházak közül a Madáchra, a Nemzetire és a Centrálra kerestek rá a legtöbben.

A hírek közül a Charlie Hebdo elleni terrortámadásra kerestek rá a legtöbben Magyarországról. Dobogóra került még a napfogyatkozás is - igaz, idén csak gyűrűs volt innen megfigyelhető -, valamint Szíria. A migránsok és a menekültek keresőszavakat külön számolták, de mindkettő bekerült az első tízbe, ahogy László Petra is.

Az "akarok" keresőszót a legtöbben úgy használták: fogyni akarok. Szintén dobogós lett a vágyak közül a "menő akarok lenni", valamint a "hízni akarok", de felkerült a tízes listára a "celeb akarok lenni", a "ki akarok jutni Amerikába", és a "vámpír akarok lenni most azonnal" is.

Amikor azt vizsgálták, hogy melyik keresések kezdődtek a leggyakrabban úgy, hogy "Ki...?", ismét az Éden Hotel nyert: az első ebben a kategóriában a Ki nyeri az Éden Hotelt? kérdés volt. A második a kevésbé könnyen megválaszolható "Ki az igazi lelki társad?", a harmadik pedig ismét a médiáról szól: "Ki esett ki a Sztárban sztárból?"

A több, mint 70 országban elvégzett felmérés szerint a világ legkeresettebb személye a Google-nél Lamar Odom volt. Rajta kívül a Charlie Hebdo és az Agar.io volt a leggyakrabban használt keresőszó.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.