A Hyundai-Kia-csoport hosszú évek óta először lőtt mellé autóértékesítési terveinek kidolgozásakor. A világ ötödik legnagyobb gyártója 2015-ben a várt 8,2 millió helyett csak 8 millió járművet adott el, döntően rajta kívülálló tényezők miatt. A dél-koreaiak legfontosabb piacukon, Kínában csúsztak el, de máris korrigálnának, és 1,6 százalékos növekedéssel el akarják érni a 8,13 milliós volument. A Marketwatch emlékeztet arra, hogy a Hyundai-Kia nem ilyen tempóhoz szokott: az utóbbi években rendszeresen két számjegyű bővülést ért el, 2010-et például 24 százalékos plusszal zárta az okos marketingnek, a gyenge wonnak és a divatos modelleknek köszönhetően. A won mostani erősödése nem segítette a tengerentúli exportot, a jen gyengülése pedig a Toyota malmára hajtotta a vizet.
Elemzők szerint a dél-koreaiak az idén profitálhatnak a kisautók kínai adócsökkentéséből, ám nagy piacaikon, így Brazíliában és Oroszországban újabb visszaesésre kell felkészülniük. Sokat várnak Genesis nevű luxusmárkájuktól, amelynek piaci bevezetéséhez a Lamborghini volt igazgatóját, Manfred Fitzgeraldot szerződtették.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.