Egyszerre két kérdésben hozott az ügyfelek számára hátrányos döntést a Tesla Motors. Az elsőt nem valószínű, hogy megérzi majd a tulajdonosok pénztárcája, arról van szó, hogy az előre kifizethető 4, illetve 8 éves szervizprogram (4, illetve 8 éves átvizsgálás) árát 200 dollárral, 2100, illetve 4000 dollárra növelték, és az áremeléssel párhuzamosan kivették a csomagból a kerékcentrírozást.
Ennél sokkal fontosabb és nagyobb pénzügyi veszteséget okozó változás, hogy az autóhoz felár ellenében vásárolható többéves kiterjesztett garancia azonnali hatállyal nem átruházható, ami azt jelenti, hogy a használtpiaci árak jelentősen esnek majd, hiszen ezt követően a használtan is több tízmillió forintért forgó autók vásárlói kétszer is meggondolják majd, hogy ilyen autót vegyenek a gyári garancia hatályán – 4 év és 50 ezer mérföld (kb. 80 ezer km) – túl. Korábban tulajdonosváltáskor 100 dollár megfizetésével lehetett átruházni a garanciát és a szervizprogramot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.