Új szolgáltatással bővülhet a Facebook kínálata, a megoldás nem kis fejtörést okozhat az Uberhez hasonló, fuvarrendelő mobilalkalmazást működtető cégeknek, de akár a taxivállalatoknak is. A társaság egy szabadalmi beadványában a különböző eseményekre, rendezvényekre létrehozott oldalak kiegészítésére vonatkozó koncepciót mutatott be. Az elképzelés szerint az eddigi lehetséges válaszok mellé új opciók kerülnének, amelyekben a felhasználók megadhatnák, hogy autóval mennek-e, vagy sem.
Azok, akik autóval érkeznek, ezt követően jelezhetik azt is, hogy esetleg vállalnák-e mások szállítását is, illetve mennyi embert vinnének el. Sőt, az Engadget.com technológiai portál beszámolója szerint olyan opciót is lehetne választani, hogy csak barátok jelentkezhetnek útitársnak, illetve megadható lenne az is, hogy mikor távozik a felhasználó a rendezvényről. Ha nincs korlátozás az útitársra vonatkozóan, a Facebook a rendelkezésre álló információk – mint például a közös érdeklődés – alapján helyezné egy autóba az egymáshoz leginkább illő felhasználókat. Sőt, azt követően, hogy kiderült, kik is társulnak a rendezvényre autóval érkező felhasználóhoz, még a hozzájuk vezető legrövidebb utat is megtervezné az alkalmazás. Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy az új funkció megjelenik-e valamikor a Facebookon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.