A Media Marktban nagyon sokan vesznek karácsonyi ajándékokat, és ez már most is tapasztalható, rengetegen élnek például azokkal a kedvezményekkel, amelyeket az egész hónapos Black Friday néven futó novemberi akciózás idején nyújtanak – válaszolta megkeresésünkre az áruházlánc.
Kiemelték, hogy szinte minden kategóriában élénk keresletet tapasztaltak mind az áruházakban, mind az online felületeiken.
A legnépszerűbbek idén is a kis és nagy háztartási gépek, telekommunikációs és számítástechnikai eszközök, televíziók.
Érdekesség, hogy a mobiltelefonok iránti kereslet kiemelkedően magas, különösen most, az év végi időszakban. Az álló- és robotporszívók népszerűsége szintén növekszik, ahogy a nagyobb méretű televíziók is egyre keresettebbek. A laptopok és az okosórák forgalma ugyancsak meghaladja az előzetes várakozásaikat: mindez pedig a digitális életmód térnyerését tükrözi.
Azon kérdésünkre, hogy a háztartási, a telekommunikációs és a szórakoztatóeszközök közül melyek a legnépszerűbbek, elmondták, hogy számszerűen a háztartási készülékek viszik a prímet, hiszen minden otthonban számos ilyen eszköz található, egy család átlagosan 20 háztartási géppel is rendelkezhet, amelyek időszakosan elkerülhetetlenül cserélődnek. Ugyanakkor
is kiemelkedő helyet foglalnak el a népszerűségi listán, hiszen a mindennapi élethez elengedhetetlenek. De ahogy azt korábban is említettük már, a szórakoztatóelektronikai eszközök, mint például a nagyobb méretű televíziók is ugyancsak népszerű ajándéknak és befektetésnek bizonyosulnak.
Az áruhitel iránti kereslet egyértelmű növekedést mutat mind az áruházakban, mind az online térben – derült ki a Media Markt válaszából. Mindehhez persze az infláció is hozzájárul.
A nagyáruházakban az áruhitel volumene 16 százalékkal nőtt az előző évhez képest, az online vásárlásoknál pedig robbanásszerű emelkedést tapasztaltak: a bank által finanszírozott vásárlások értéke több mint kétszeresére nőtt.
Idén októberben például 45 százalékkal több online vásárlásnál választották a részletfizetési lehetőséget, mint egy évvel korábban. Ez a trend egyértelműen azt mutatja, hogy a vásárlók egyre tudatosabban használják ki a rugalmas fizetési megoldásokat.
Látványos húzásokkal tarolna a MediaMarkt: használt telefon, megújuló weblap és Szoboszlai volt edzője is terítéken
Saját márkás kínálatait szeretné erősíteni az egyik legnagyobb elektronikai termékeket árusító áruházlánc. A MediaMarkt beszámolt legfrissebb kutatásairól : ezekből kiderült, hogy melyek a legnépszerűbb termékek a Black November alatt, mennyit nőtt az online kereskedelem, és mivel próbálják a vásárlóélményt javítani.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.