A Főgáz a Dél- és Közép-dunántúli megyékben működő nyolc új irodájában meghosszabbított nyitva tartással várja a fogyasztókat. A 2016. február 9. és február 23. között kiállított, a diktálós fogyasztókat érintő számlákban múlt héten felfedezett az E.ON-tól kapott hibás adatok miatt kialakult helyzet kezelése még zajlik. A márciusi diktált mérőállás - amennyiben az a diktálási időszakban érkezik - alapján készülő számla reklamáció nélkül is kiegyenlíti a túlszámlázást, de ettől függetlenül a szolgáltató mindenkinek biztosítja a korrekció lehetőségét - írja az Első Nemzeti Közműszolgáltató Zrt. közleményében.
A Főgáz az E.ON-tól kapott javított adatok alapján azonnal megkezdte a 2016. február 9. és február 23. között kiállított, a diktálós fogyasztókat érintő számlák átvizsgálását. A korábbi szolgáltató elismerte felelősségét és együttműködik az új szolgáltatóval a probléma megoldásában. A legtöbb fogyasztó elfogadja, hogy a tényleges mérőállás diktálása eredményeként a következő számlában megtörténik a túlszámlázás jóváírása. Aki viszont azonnali korrekciót kér, annak a Főgáz erre is biztosít lehetőséget. A gyorsabb ügyfélkezelés érdekében most hosszabb nyitva tartással várja a fogyasztókat a Főgáz az érintett megyékben.
A Főgáz online ügyfélszolgálata a nap 24 órájában önkiszolgáló ügyfélszolgálatot biztosít a felhasználók részére. Az online ügyfélszolgálatra történő regisztrációhoz az adatok megtalálhatók a számlán.
A Főgáz minden ügyfélszolgálati csatornán felkészült a szokásosnál nagyobb ügyfélforgalom kiszolgálására, ennek érdekében a társaság lenti ügyfélszolgálati irodáin hosszabb nyitva tartással, hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken 08:00-17:00-ig, szerdán 10:00-20:00-ig várják a fogyasztókat. 2016. március 5-én, szombaton az irodák 8:00-14:00 között lesznek nyitva.
A Főgáz telefonos ügyfélszolgálata a napi több ezer telefonhívást kibővített létszámmal kezeli, a helyi tarifával hívható 06 40 474 474 telefonszámon 8:00-18:00 óra között, illetve csütörtökönként 8:00-20:00 között érhető el, érdemes azonban a délutáni időszakot választani, hiszen a megnövekedett ügyfélforgalom elsősorban a reggeli órákban jelentkezik, így elkerülhető az esetleges várakozás - zárja közleményét az Első Nemzeti Közműszolgáltató Zrt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.