A forgalom – az árfolyamhatásokat kiszűrve – 1,1 százalékkal 6,57 milliárd dollárra nőtt. Az élelmiszeripari óriás tavaly júliusban jött létre a Kraft Foods és a H. J. Heinz egyesülésével. Bernardo Hees vezérigazgató szerint ha nem is kitűnő, de mindenképp jónak nevezhető a fúziót követő időszak eredménye. Az amerikai cég, amely a brazil 3G Capital Partners irányítása alatt áll, a vártnál gyorsabban és a reméltnél is nagyobb megtakarítást ért el hatékonyságnövelő intézkedéseivel és a fúziót követő elbocsátásokkal. A kereskedelmi és adminisztrációs költségeket például 12,8 százalékkal tudták csökkenteni. Legnagyobb piacukon, az Egyesült Államokban is trendfordulót ünnepelhettek: az eladások 0,2 százalékkal nőttek, amit az új, az egészséges táplálkozást jobban szolgáló termékek piacra dobásával magyaráznak. A mesterséges színezőanyagokat kivonták az élelmiszereikből, így a Kraft arrafelé ikonikus – és tonnaszám fogyasztott sajtos makarónija – már nem természetellenesen sárga, és a Heinz tradicionális szószai is nélkülözik a harsány színeket. Az íz viszont a régi maradt, s inkább a választékot színesítették új barbecue-szószokkal és mustárokkal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.