BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

GrandCoupé váltja a Fluence-t

Átpozicionálja kompakt Fluence lépcsős hátulját a Renault, amely Mégane GandCoupé-ként jön hozzánk.

A Mégane-modellcsaládhoz képest gyengébb anyagminőség, nagyobb hasmagasság és lágyabb felfüggesztés jellemezte a Fluence nevű lépcsős hátút, de ez nem zavarta a vásárlókat, hiszen nagyon jó áron kínálták a méretes szedánt. Most azonban minden másként lesz, hiszen már az aktuális Mégane megjelenését és belsejét kapja az új lépcsős hátú, amely a kompakt kategóriában új extrákat ígér, és a GrandCoupé elnevezés is arra utal, hogy az eddiginél stílusosabb lesz az autó. Például ha nem is a Grandtour nevű kombi hatalmas üvegtetejét kapja, ehhez is választható lesz nyitható panorámatető – az első sajtófotókon is ilyen autót látunk, feketére fényezett tetőlemezzel. Elérhető lesz majd a nagy méretű, élére állított érintőképernyő a középkonzol helyén, a 4,63 méteres autónál parkolósegéd könnyítheti meg a vezető dolgát, és elérhető lesz kéz nélküli csomagtérfedél nyitás, amikor a lökhárító alatti láblengetéssel tárul fel az 508 literes rekesz fedele. Mivel alapvetően a dél- és közép-euró­pai piacokra készül a lépcsős hátú karosszéria (a forgalmazók dönthették el, kérnek-e belőle), a motorválaszték némileg szűkebb a Mégane modellcsalád többi tagjánál. Az alapmotor az 1,6-os szívó 115 lóerővel, választható még az 1,2-es turbó 130 lóerővel, dízelként az 1,5-ös (90 vagy 110 LE, utóbbi akár dupla kuplungos váltóval) vagy 1,6-os (130 LE) áll majd a vásárlók rendelkezésére – hazánkban az összes lehetséges kombinációt kínálják majd.

Magyarországra november végén, december elején érkeznek meg az első példányok a forgalmazó tájékoztatása szerint, és igyekeznek még idén átadni az első vásárlóknak az autóikat. Az árazásról még nincs semmi információ, még külföldön is messze van a piaci bevezetése a törökországi Bursában készülő Renault Mégane GrandCoupé-nak.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.