Öt év kihagyás után, 2017-ben fog újra autót gyártani a Bristol manufaktúra, visszatérve a gyökerekhez és a BMW-motorhoz.
A Frazer-Nash cég volt többek között a BMW forgalmazója Nagy-Britanniában, és a helyi piac számára a 328-as típust gyártotta is; amikor a Bristol repülőgépgyár megvásárolta a céget, egyszerűen csak átnevezték ezt az autót, és amikor újabb karosszériát készítettek, egy darabig még kitartottak a BMW-technika mellett, aztán Chryslerre váltottak.
Az utolsó autójuk, a 2004–2011 között gyártott Fighter a Viper módosított V10-esét kapta. A Bristol Cars 2011-ben ment csődbe, ekkor leálltak az új autók készítésével, és meglévő autók felújításával kezdtek foglalkozni, miközben az új tulajdonos teljesen új konstrukció fejlesztésébe kezdett. A tervek szerint 2017-ben dobják piacra az eredeti elképzelés szerint készített, és a korai modellek formáját idéző, BMW-motorral rendelkező roadstert. Paul de Santis, a Holden hátsókerék-hajtású autóiért felelős mérnöke irányítja a Pinnacle nevű autó fejlesztését. Első körben a tető nélküli autót valósítják meg, 2018-ban jöhet majd a kupé. Közös vonás a 4,8 literes, V8-as szívómotor mintegy 400 lóerővel, amely 5 másodpercnél gyorsabb 0-ról 100-ra gyorsulást tesz majd lehetővé.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.