A városvezető azt is megfogalmazta, hogy ha az Európai Beruházási Bank (EIB) hitelének emelésével és kormánygaranciával kell végrehajtani a beruházást, akkor ragaszkodik ahhoz, hogy a 137,5 milliárd forintos uniós forrást más projektek beruházására fordíthassa a főváros.
A Déli pályaudvarra vonatkozóan úgy foglalt állást: a kormány ötlete "nem ördögtől való", de megítélése szerint megoldhatatlan, ugyanis Kelenföldön - a 4-es metró beruházásához kapcsolódó nyolc vágánypár átadása miatt - nincs lehetőség érdemi bővítésre. Tarlós István arról is beszámolt, hogy a főváros tanulmánytervet készít a Népliget és az Óbudai-sziget fejlesztésére.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.