A kormány visszavonta azt a csak néhány napja meghozott határozatát, ami az M1-es és M7-es autópálya kétszer háromsávosra kiszélesítéséről szólt - írta meg a Portfolio. A korábbi tervek szerint az M1-es Budapest és Győr, az M7-es pedig a főváros és Balatonvilágos közt lehetett volna mindkét oldalán három sávos, most úgy tűnik, ebből mégsem lesz semmi.
Több más közlekedésfejlesztési tervet is kidobtak. Így törlik a 8-as és a 82-es számú főút összeköttetésével tervezett, a veszprémi sportlétesítmények megközelítésének javítását is szolgáló útfejlesztéseket, illetve az Aranyosvölgy felett tervezett új völgyhíd és az ehhez kapcsolódó, a város belső elérhetőségét javító közútfejlesztés megvalósítását.
A még hiányzó, Szombathelyt elkerülő gyorsforgalmi útszakaszok teljes körű előkészítését sem támogatja a kormány.
Több olyan pontos is felsoroltak viszont, amit mégis támogatna a kormány: megvalósítani tervezik az M85 autóút Csorna-Sopron szakaszát, az M4 gyorsforgalmi Szolnok északi elkerülőjének megvalósítását új Tisza-híd megépítésével, az M8 és az M44 gyorsforgalmi út Kecskemét-Nagykőrös-Békéscsaba közötti megvalósítását, a 471. főút Hajdú-Bihar megyei szakaszának fejlesztését, a 813. Győr keleti elkerülő megvalósítását, a 102. gyorsforgalmi út megépítésével Esztergom M1 autópálya irányú kapcsolatának javítását,valamint a 23-25. sz főút Bátonyterenye-Kisterenye-Ózd szakasz előkészítését és részbeni kivitelezését. Azonban a friss kormányhatározat ezekre a fejlesztésekre már nem 2017-2019-es, hanem 2017 és 2022 közti finanszírozási határidőket szab meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.