A Mercedes-Maybach 6 nevű tanulmányautónak nem a formája, hanem a töltési rendszere az igazi különlegesség. A 2004-es Exelero névre hallgató Maybach kupé tanulmánynak az volt a feladata, hogy a Fulda abroncsgyártó nagy sebességű teszteket hajtson végre vele, a most leleplezett, egyszerűen 6-nak nevezett járműnél a villanymotoros hajtáson, egészen pontosan a töltőrendszeren van a hangsúly. Mindezt egyébként egy 564 centi hosszú, 132 centi magas, vörös karosszériába csomagolták, amelyen azért nyomokban felfedezhetők utalások a régmúlt Mercedes és Maybach típusaira, a 24 colos könnyűfém felnikre dísztárcsák is kerültek.
Összesen négy hajtómotor van a fedélzeten, a rendszerteljesítmény 750 lóerő, ami az összkerékhajtásnak köszönhetően kevesebb, mint 4 másodperces 100-as sprintet tesz lehetővé. A 80 kWh kapacitású akkumulátorral 320 km a reális hatótávolság, az európai szabványos ciklus szerint pedig 500. A Mercedes-Maybach 6 igazi különlegessége azonban a töltési rendszer, amelyből rögtön többféle is van a fedélzeten. Indukciós töltésre is van lehetőség, azaz a megfelelő helyen parkolva magától megindul a töltés, nem kell kábelt csatlakoztatni. És akkor még ott van a CCS-szabvány szerinti egyenáramú villámtöltő, amely 350 kW teljesítménnyel 5 perc alatt képes 100 km megtételére elegendő energiát táplálni az akkumulátorba – itt már szükség van kábel csatlakoztatására.
Belül a jövő luxusát látjuk, az üléseknél nem egyszerűen aktiválni lehet a masszázsfunkciót, de a menüben azt is be lehet állítani, hol és hogyan kényeztessen minket. Igazi luxus lesz majd az analóg műszer, persze a digitális megjelenítésről sem kell lemondani, a műszerfal egész felületén képes információkat megjeleníteni az autó.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.