Nem véletlen, hogy az új Bullet sportkocsi alapját jelentő térvázat úgy tervezték, hogy villanymotoros hajtást is képes legyen befogadni, hiszen jelenleg a Kamkorp-cégcsoport tagja a Bristol manufaktúra, s a hozzájuk tartozó Frazer-Nash réven „házon belülről” már nagy tapasztalatokkal rendelkeznek a villanymotoros hajtásról, a Metrocab révén pedig hatótávnövelőjük is van. Az első szériát hűséges, visszatérő vásárlóiknak szánják. Ez még a BMW 4,8 literes V8-as szívómotorját kapja, az első hetven autó után váltanak át a hatótávnövelős villanymotoros technikára. Nem véletlen a darabszám, a Bristol ennyi évvel ezelőtt kezdett autókat gyártani. A több mint 92 millió forintba kerülő Bulletból már több tucatot eladtak visszatérő ügyfeleknek, akik már évek óta tudnak a projektről. Fele-fele arányban kértek jobb és bal kormányos autót a vásárlók, és egyelőre – forgalomba helyezési okok miatt – nem is lehet kapni a Bulletet az Egyesült Államokban, oda majd csak a villanymotoros változatot viszik. Abból készül kupé is, illetve lesz kabrió is, zárható vászontetővel. A tetőről való lemondás alacsony, mindössze 1130 kg-os saját tömeget eredményez, ez 250 kg-mal kevesebb a hasonló méretű BMW Z4-esnél. A 4,8 literes V8-as szívómotor teljesítménye 370 lóerő, a váltó hatfokozatú, kézi kapcsolású, a száz km/órás sebességet négy másodperc alatt futja meg a Bristol Bullet, a végsebesség elektronikusan korlátozott: 250 km/óra. Még az idén megkezdik a sorozatgyártást, az első ügyfelek januárban vehetik át autójukat. Úgy számolnak, hogy 2017 végére fut ki a benzinmotoros első széria, ezt követően mutatják majd be a villanymotoros változatot és a „civilizáltabb” karosszériákat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.