Idén 24. alkalommal került megrendezésre a Prodexpo kiállítás 2017. február 6-10. között, amelyen csaknem 60 ország mutatkozott be, köztük 12 magyar cég, mintegy 100 féle termékkel egy közel 200 négyzetméteres standon. A magyar kínálatban szerepeltek egyebek közt borok és borkülönlegességek, fűszerek, édesipari termékek, pezsgők, olajok, biotermékek, kürtőskalácsok és mézek. - közölte az Agrármarketing Centrum.
A magyar stand a kiállítóknak nyújtott megjelenésen túl, tárgyalási lehetőséget is biztosított, ezzel is elősegítve az új gazdasági kapcsolatok kialakulását, valamint a meglévők erősödését. A kiállítás sikerességét mutatja, hogy valamennyi kiállító megerősítette a kiállításon való megjelenés indokoltságát, a nemzeti stand megvalósításának jelentőségét, valamint jelezte a jövő évi részvételi szándékát.
A mostani kiállítás 24 pavilonban, 28 tematikával zajlott le 100 ezer négyzetméteres területen több mint 2000 kiállítóval és 29 nemzeti standdal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.