A topmodell nemcsak figyelemfelkeltő külsőt kap (kettős fényezés, rengeteg króm), hanem 180 lóerős, 2,0 literes dízelmotort is – ez az erőforrás a GT kiváltsága. A 400 Nm-es nyomatékú dízelhez kizárólag hatgangos automatikus váltót társít a Peugeot, összkerékhajtás viszont ehhez a változathoz sincs, ami ebben a szegmensben sok vevő szemszögéből hátrány lehet.
Érdekes, hogy kívülről nagyon is hallható a dízel jellegzetes morgása, ám az utastérben már egyáltalán nem zavaró, bemelegedve egyértelműen a csendesebb gázolajosok közé tartozik. Az 1,6-oshoz képest természetesen egészen más szintet képvisel a dinamika, a 8,9 másodperces gyorsulás és a 207 km/órás végsebesség mutatja, hogy az erőtartalék bőségesen elegendő minden élethelyzetben.
Azonkívül, hogy kissé komótos a váltó, rosszat nem lehet rá mondani, finoman, észrevétlenül teszi a dolgát, és a takarékosságot szem előtt tartva kapcsolgat. A 6,7 literes átlagfogyasztás egyértelművé tette most is, hogy a PSA BlueHDi-je a 180 lóerő ellenére is kevés üzemanyagot kér.
Mindettől függetlenül a 3008 GT igényes és kívánatos szabadidő-autó. A 10 649 000 forint mutatja, hogy ennek ára is van.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.