Problémák merültek fel az Amazon eladó nélkül működő bolti rendszerének tesztelése során, így az e-kereskedelem fejlesztésével foglalkozó nemzetközi cég elhalasztotta az első személyzet nélküli üzlete megnyitását. A Wall Street Journal híradása szerint erre azért volt szükség, mivel ha húsznál több ember próbált egyszerre vásárolni a boltban, vagy éppen a vevők túl gyorsan mozogtak a helyiségben, akkor a rendszer egyszerűen összezavarodott és pontatlanná vált. Emellett az is problémát okozott, ha a vevők arrébb vitték a termékeket.
Az Amazon tavaly év végén mutatta be első „önműködő” kisboltját Seattle-ben, amiben csak a cég saját dolgozói vásárolhattak. Ennek okaként azt határozták meg, hogy ezzel képesek lesznek kiszűrni és kijavítani az üzemelés közben óhatatlanul felmerülő hibákat. Az igazi boltnyitási hullámot idén év elejére ígérték, első körben mintegy kétezer egységet adtak volna át.
A tervek szerint a rendszer működése sem lett volna bonyolult, a teljesen uniformizált boltokba betérőknek a bejáratnál le kellett volna tölteniük okostelefonjukra az Amazon Go alkalmazást. Ezzel azonosították volna magukat, és megkezdhették volna a bevásárlást. A boltban nem lett volna sor, sem kosár. A vevő következmények nélkül tehette volna a saját szatyrába a polcról leemelt árut, ami megjelent volna az alkalmazáson belüli digitális vásárlólistáján, majd a termékek árát levonták volna a számlájáról, amint végzett és kilépett a boltból. A cég a bolt polcait sem tervezte hagyományosra, egy adagolószerkezet gondoskodott volna a levett árucikk azonnali pótlásáról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.