A labdarúgó-Európa-bajnokság iránti fokozott érdeklődés visszaköszönt a számokban: a cég 138,7 millió eurós fogadási bevételt ért el, adózás előtti eredménye eközben 3,5 százalékkal, 34,1 millió euróra nőtt az előző évihez képest. Mind a két szám rekord a cég történetében.
A düsseldorfi székhelyű és a magyar fogadók körében kedvelt – ámbár központilag blokkolt – fogadóiroda ugyanakkor 38,3 millió euróval épp a negyedik negyedévben érte el a legnagyobb forgalombővülést, igaz, ez a cég vezetését is meglepte az Eb-t övező két negyedév 35-35 millió eurós forgalma után.
A franciaországi foci-Eb-re mindenesetre jól ráerősítettek, az egész évre szóló 44 millió eurós marketingkeretük döntő részét ennek a sporteseménynek a népszerűsítésére szentelték. A hatékonyságra sem lehet panasz: a BAH tavaly 12 százalékkal bővítette létszámát, de a magas fokú automatizáltságnak köszönhetően 296 fő is elég volt a teljes rendszer működtetéséhez.
A cég adózási megfontolásokból máltai székhellyel üzemelteti. Tavaly 14 százalékkal nagyobb, összesítve 16,5 millió eurós adófizetés terhelte a nyereményeket, és áfafizetőként emellett 9,2 millió eurót is leszurkolt a cég. Regisztrálhatna ugyan a magyar piacon, de ez nem éri meg számára, ahogy európai versenytársait sem érdekli ez a lehetőség.
A kiemelt sporteseményekben szegény idei évben 144 millió eurós bevételt várnak, az adózás előtti eredményt 38 millió euróra prognosztizálják, azaz ennek ellenére folytatódhat a bővülés. A BAH részvényei rakétákat megszégyenítő sebességgel drágulnak a frankfurti tőzsdén: egy éve még 51 euróért vásárolhatta be magát valaki a cégbe, ma már viszont 103 euróért tehet szert egy részvényre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.