A Nielsen globális felmérése szerint a magyarok 27 százaléka vásárolt már szépség- és testápolási terméket a világhálón, ezzel közelítünk az európai átlaghoz (33 százalék). Tízből négyen ugyanolyan gyakran költenek hagyományos és virtuális boltban egyaránt. Vásárlás előtt a magyarok harmada (31 százalék) szereti saját szemével az üzletben megtekinteni a kívánt terméket, és ugyanekkora a kuponos-kedvezményes honlapok vonzereje is. Az ismerősök, barátok ajánlása erősen befolyásolja, mi kerül végül a kosárba, tízből hárman kifejezetten erre alapozzák döntéseiket. A magazinok, újságok 28 százalékkal hatnak a kozmetikumok, bőrápoló termékek fogyasztóira.
Míg más vegyi áruk esetében a hagyományos élelmiszerüzletek is jelentősen kiveszik részüket a forgalomból, addig a dekorkozmetikum vagy az arcápolás növekedését elsősorban a drogériák, hipermarketek határozzák meg.
A sminkek forgalma tízmilliárd forintos forgalom fölött teljesített, ami az előző évi azonos időszakhoz képest értékben 16, mennyiségben 14 százalékos a növekedés. Nagy kedvencek közé tartozik továbbra is az alapozó, a szempillaspirál és a körömlakk. Népszerűek a szemceruzák és a rúzsok is, de jönnek fel a szemöldökceruzák és a pirosítók.
Az arclemosók eladása 18 százalékkal ugrott meg, értékben ez 11 százalékos növekedést jelent. Arc- és arcápolási termékekből 13 százalékkal több fogyott, ami értékben 5 százalékos növekedés. Kisebb ugyan, de figyelemre méltóan növekvő szegmens az arcmaszkoké: mind értékben, mind mennyiségben 37 százalékkal nőtt irántuk a kereslet.
A tusfürdők 7 százalékos értékbeli, 6 százalékos mennyiségi növekedés mellett közel 18 milliárd forintos forgalmat bonyolítottak. A kimondottan férfiaknak vagy nőknek szánt termékek az összforgalom 81 százalékát tették ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.