Reklámblokkolási lehetőséget építene a Chrome böngészőbe a Google. A funkció várhatóan mind az asztali, mind a mobil verzióra elérhető lesz – értesült piaci forrásokból a The Wall Street Journal.
A lap szerint a kiegészítés a böngésző alapfunkciói között lesz elérhető és minden olyan reklámot blokkolni fog, amelyeket nem kedvelnek a felhasználók, igaz, ezt az egyes személyek nem saját ízlésüknek megfelelően állíthatják be, hanem a Coalition for Better Ads nevű szervezet ajánlásait veszi figyelembe a Google.
A Wall Street Journal összeállítása szerint így várhatóan letiltásra kerülnek a felugró ablakok, a teljes képernyős reklámok vagy az automatikusan elinduló, hangot lejátszó videók, de elbúcsúztatnák a visszaszámlálóval ellátott, az egyes oldalak megjelenése előtt betöltődő hirdetéseket is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.