A társaság – amelyet a befektetők 45 milliárd dollárosra értékelnek – május végétől Mexikóban kezdi árusítani készülékeit, több helyi üzletláncon keresztül, illetve online áruházakból – mint például az Amazon vagy a Walmart webboltja – is beszerezhetik majd a mexikói felhasználók a vállalat okostelefonjait.
A TechCrunch technológiai portál beszámolója szerint az induláskor a Redmi Note 4-et dobják piacra Mexikóban, a phabletkategóriába tartozó eszköz 287 dollár körüli áron lesz megvásárolható. A tervek szerint a közeljövőben a valamivel kisebb méretű Redmi 4X forgalmazását is megkezdik, amelyért 209 dollár körüli összeget kell majd fizetni.
A Xiaomi az elmúlt években azzal hívta fel magára a figyelmet, hogy a csúcskategóriás készülékek tudásához közelítő, azonban azoknál lényegesen olcsóbb okostelefonokat dobott piacra. A Redmi Note 4-et tavaly nyár végén mutatta be a társaság, az 5,5 hüvelykes, Full HD kijelzős eszköz tízmagos MediaTek processzorral rendelkezik, 2 és 3 gigabyte-os memóriaváltozata van, míg a tárhely 16 és 32 gigabyte lehet. Android-alapú, de a Xiaomi által fejlesztett operációs rendszer, a MIUI 8 fut rajta, és érdekessége, hogy 4100 milliamperórás akkumulátort kapott, amely meglepően hosszú üzemidőt ígér.
A Xiaomi, hasonlóan a feltörekvő kínai gyártókhoz, elsősorban hazai pályán erős, azonban az elmúlt egy évben az OPPO és a Vivo kiszorította a legnagyobb gyártók közül. A cég számára a kiutat a nemzetközi jelenlét kibővítése jelentheti, ehhez kulcsfontosságú lenne az Egyesült Államok piacának meghódítása. Azonban az, hogy az amerikai kontinensen Mexikóban igyekeznek előbb megvetni a lábukat, mutatja, hogy igen óvatosan kezdenek a terjeszkedéshez.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.