A Starbucks közölte, hogy egy szoftverszolgáltatót ért zsarolóvírus-támadás következményei miatt teljes káosz született a belső rendszerükben. A kávézólánc elmondása szerint egy harmadik félként működő szolgáltatónál történt leállás megzavarta a Starbucks háttérrendszerét, amely a munkavállalók beosztásának és munkaidő-nyilvántartásának kezelését biztosítja.
A leállás nem érinti az ügyfélszolgálatot, és a vállalat azon dolgozik, hogy alkalmazottai a ledolgozott óráikért teljes mértékben megkapják a fizetésüket, minimális fennakadásokkal vagy eltérésekkel – közölte a Starbucks szóvivője a Reuters szerint.
A zsarolóvírus miatt ugyanis a baristák fizetését sem tudták kiutalni, tehát aznap pénz nélkül maradtak a dolgozók.
A brit székhelyű Blue Yonder, amely ellátásilánc-szoftvereket biztosít a Starbucksnak és más kiskereskedőknek, közölte, hogy zsarolóvírus-támadás miatt problémákat tapasztalt, és dolgozik a hiba kijavításán. A hibát azóta sem sikerült teljesen kijavítani, sem pedig megszüntetni a vírust.
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol ígéretet tett arra, hogy újra közösségi kávéházzá varázsolja a népszerű láncot, eltávolodva elődje stratégiájától. Niccol első száznapos tervei között szerepel, hogy javítja a kávéházlánc gyengélkedő eladásait, és visszanyeri a vásárlók bizalmát. Az új vezér az első munkanapján közzétett nyílt levélben részletesen bemutatta terveit, és kitért arra is, hogy miért távolították el elődjét, Laxman Narasimhant.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.