A távközlési cégek nem lelkesednek a kormány azon ötletétől, hogy a jelenlegi két évről egy évre csökkentené a cégek és ügyfelek közötti hűségszerződést.
A Vodafone lapunkkal közölte, a javaslat szerinti változás azzal járna, hogy a fogyasztók kedvezőtlenebb feltételekkel vehetnék igénybe a szolgáltatásokat, hiszen a jelenlegi szolgáltatás-portfólió árazásánál általában két éves futamidővel számoltak, mind a tarfiacsomagok, mind a készülékvásárlás tekintetében.
A Vodafone a témában iparági egyeztetést sürget, hiszen a törvénymódosítás jelen formájában nem járna a fogyasztók számára kedvező változásokkal, ugyanakkor lelassítaná a digitalizáció folyamatát és nem támogatná a kormányzat azon törekvését, hogy a lakosság mind nagyobb hányada férjen hozzá a digitális szolgáltatásokhoz.
A jelenlegi két év helyett csak egy évre szóló hűségszerződést köthetnek a távközlési cégek az ügyfelekkel – egyebek között így módosítaná a kormány a hírközlési törvényt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.