A felhasználóváltással és a védendő fogyasztói státussal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókra hívja fel a figyelmet országos kampányban a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) – közölte a hivatal szerdán a Panasza van? Segítünk! kiadványsorozatának harmadik és negyedik részét bemutató sajtótájékoztatón, Budapesten.
Kolozsi Sándor, a MEKH fogyasztóvédelmi főosztályának vezetője a tájékoztatón elmondta, hogy a felhasználóváltásról és a védelemre szoruló felhasználókat megillető lehetőségekről szóló kiadványok pontos eligazítást adnak a felhasználók tennivalóiról, kötelezettségeiről.
Kiemelte, a Jelentse be időben! – Tájékoztató a felhasználóváltozásról című kiadványban felhívják a fogyasztók figyelmét a változásbejelentés fontosságára, annak módjára és elmaradásának következményeire. A MEKH kiadványa egy, az ügyintézést megkönnyítő változásbejelentéshez használható formanyomtatványt is tartalmaz – hangsúlyozta.
A Különleges bánásmódban részesülő fogyasztók – Tájékoztató fizetési nehézségek esetére, illetve védendő fogyasztóknak című kiadvány részletesen ismerteti a védendő fogyasztók jogait és kötelezettségeit, valamint útmutatást nyújt abban, hogy ki, mikor és milyen módon kérheti a védendő fogyasztói státust – tette hozzá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.