BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Sperrdifivel tud többet a Focus RS

Hátul továbbra sincs differenciálmű, de már kérhető részlegesen önzáró szerkezet az első tengelyre.

Nem túl fantáziadús az Opciós csomag elnevezés, de nézzük el a Fordnak, hogy nem a névadásra, hanem a termékre koncentrált.

Amíg Észak-Amerikában vörös fényezést is választhatnak a vásárlók, Európában csak Nitrous Blue színben kérhető az eddigi legjobb Focus RS. Az első tengelyhez Quaife LSD részlegesen önzáró differenciálművet építenek be, ami tovább javítja a teljesítmény talajra juttatását. Változatlan az összkerékhajtás (a rendszer másodpercenként százszor dönt a nyomaték elosztásáról, az elektronikus vezérlésű tengelykapcsolókkal a hátsó tengelyen 0,06 másodperc alatt képes átirányítani a vonóerőt az egyik oldalról a másikra), épp csak a fékezéses helyett mechanikus az első diffizár.

Amerikában vörös fényezéssel is, Európában csak Nitrous Blue színben rendelhető

„Jó hír a legelszántabb teljesítményrajongóknak, hogy a Quaife LSD mechanikus tapadásjavításával ezentúl még magabiztosabban tarthatják a sebességet a versenypályák ívein, és még lendületesebben gyorsíthatnak ki a kanyarokból. Az új beállítás erős fékezés közben is jobb mechanikus stabilitást és irányíthatóságot biztosít, Drift üzemmódban pedig könnyebb lesz az erőcsúsztatás – mondta Leo Roeks, a Ford Performance európai vezetője. – A Focus RS Opciós csomag új értelmet ad a fun to drive filozófiánknak.”

A Focus RS Opciós csomag a Nitrous Blue fényezéshez matt fekete tetőt és külső tükörházakat ad, ezeken kívül tompa fényű, 19 colos kovácsolt könnyűfém keréktárcsa, kékre fényezett Brembo féknyergek és kéttónusú (fekete-Nitrous Blue kék) Recaro kagylóülések teszik teljessé a sort.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.