A tegnap megjelent CANnual Report 2017 című felmérés szerint Kelet-Közép-Európa országaiban egy év alatt 9,9-ről 11 milliárd euróra nőtt az összesített reklámköltés. A televíziós költések régiós átlagban a legnagyobb – 44 százalékos – szeletet hasítják ki a reklámtortából.
A térség tizennégy országának összesített reklámtortájában két év alatt 13 százalékot zsugorodott a nyomtatott sajtó szerepe, így tavaly a költéseknek már csak 12 százalékát szerezték meg a papíralapú újságok. Eközben a reklámbüdzsék 29 százalékát az online és mobil felületeken keresztül költötték el a hirdetők. A közterületi és rádiós szegmensek a teljes reklámpiac csupán 9, illetve 6 százalékát voltak képesek megszerezni.
Az összesített régiós adatokhoz képest Magyarországon még mindig relatíve erősnek mondható a nyomtatott sajtó a maga 17 százalékos piaci részesedésével, emellett jelentősen, 37 százalékra emelkedett az online súlya.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.