A müncheni székhelyű BMW értékesítési árbevétele a harmadik negyedévben az egy évvel korábbihoz képest 0,3 százalékkal 23 milliárd 424 millió euróra emelkedett. Az adózás előtti eredmény viszont 5,9 százalékkal 2 milliárd 422 millió euróra, nettó nyeresége pedig 1,8 százalékkal 1 milliárd 789 millió euróra csökkent.
Július-szeptemberben a világ második legnagyobb luxusautó-gyártója több mint 590 ezer BMW, Mini és Rolls-Royce típusú autót értékesített, 1,2 százalékkal többet mint egy évvel korábban.
A BMW az autóértékesítésből származó bevétel növekedésének idei ütemét 1-5 százalékra mérsékelte az eddig várt 5-10 százalékról a devizaárfolyamok kedvezőtlen változása és a politikai helyzet bizonytalanságai miatt. Ugyanakkor az új modellek iránti erős keresletre és a technológiai költségek csökkenésére hivatkozva javította az idei évre vonatkozó profit-előrejelzését, így a korábban várt 1-5 százalék helyett immár arra számít, hogy 5-10 százalékkal növekedhet adózás előtti eredménye.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.