Eppel János ügyvezető igazgató tájékoztatása szerint tíz százalék körüli növekedéssel zárják az évet. Eppel azt is elárulta, a magyarországi autópiacon az idén várhatóan 112 ezer személygépkocsit és 23 500 kishaszonjárművet helyeznek forgalomba.
Várakozásai szerint pedig a PH értékesítése 2018-ban tovább bővül, a Volkswagen konszern márkáinak eladásai az összpiacihoz hasonló ütemben, 8-10 százalékkal emelkednek.
Beszámolt arról is, hogy a magánvevők aránya 2017-ben tovább emelkedett, már eléri a 40 százalékot. A hitelfelvételi lehetőségek javulásával ebben további tartalékok vannak – fűzte hozzá. Erős volt az év során a flottaértékesítés is – mondta.
A következő időszakban a PH új modellekkel erősít, főleg az SUV-kategóriában. Eppel János megjegyezte: a magyar piac idei bővülésének 70 százaléka az SUV-szegmens erősödésének tulajdonítható.
Az ügyvezető igazgató az MTI kérdésére közölte: a dízelmotoroknál tavaly elindult szoftverfrissítési program 70 százaléknál tart, várhatóan a jövő év közepén lezárul. Megjegyezte, az érintett járművek 95 százalékánál végzik el az átalakítást, mivel a tulajdonosok egy része nem igényli, illetve nem elérhető.
A Porsche Hungária márkakereskedői 2017-ben az előzetes adatok szerint 13 200 Volkswagent, 3050 Volkswagen-haszonjárművet, 2870 Audit, 12 400 Skodát és 3450 Seatot értékesítettek. Az eladásokból 200 elektromos jármű volt.
A Porsche Hungária Kft. árbevétele 2017-ben mintegy 310 milliárd forint lesz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.