BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Markánsabb hangvétel és ultramodern külső jellemzi a megújult Echo TV-t

Teljesen megújult az Echo TV, amely világszínvonalú stúdiókból sugározza műsorait december 4-től, miután korábbi székhelyéről átköltözött az Angol utcai székházba, ahol egy négyszáz négyzetméteres és egy száz négyzetméter stúdiót alakítottak ki. A beruházás összege nem hangzott el a hétfői bemutatón.

Ultramodern technika és kiváló szakmai gárda – így jellemezte a megújult televíziót Mészárosné Kelemen Beatrix, igazgatósági elnök, aki azt is hangsúlyozta, hogy azoknak van esélye, akik a legmodernebbet, a legtrendibbet tudják nyújtani. (Az Echo TV-t Mészáros Lőrinc egy évvel ezelőtt vásárolta meg Széles Gábortól). A tévé megvásárlásakor azt a célt fogalmazták meg, hogy a médiapiacon legyen egy olyan csatorna, amely valódi polgári értékeket képvisel és közvetít, és ezt a későbbikben is meg akarják őrizni – tette hozzá Mészárosné Kelemen Beatrix.

Képi világában is teljesen megújult az Echo TV, amely professzionális látványvilágra építő arculattal és díszletekkel jelentkezik. Az említett nagy stúdióból például 15 műsort tudnak képi változtatásokkal készíteni. A régi és az új Echo TV közötti változás kapcsán Szikszai Péter, vezérigazgató-helyettes úgy fogalmazott, „olyan ez, mintha egy Trabantból egy űrjárműbe ülnénk”. Farkas-Rylewski Boglárka, vezérigazgató pedig Magyarország legfrissebb tévéjeként jellemezte a csatornát.

Az Echo TV fő profilja változatlanul a politika, hír, hírháttér, de hangsúlyosan jelen vannak a közéleti, kulturális és sportműsorok is – mondta Szikszai Péter. Május óta óránként hangoznak el a hírek, de a cél nem egy hírmédium létrehozása volt; a véleményműsorokon lesz a hangsúly. Emellett fontos szempont a hírgenerálás, hogy más sajtótermékek átvegyék a műsorok tartalmát és hivatkozzanak az itt elhangzott nyilatkozatokra.

Műsorait tekintve a csatorna alapvetően beszélgetős, talk-tévé, amelynek azonban nem célja a bulvár bevonása, még ha az növelhetné is a műsorok nézettségét, amit az utóbbi egy évben megdupláztak – mondta Szikszai. (Az nem hangzott el, hogy jelenleg milyen a televízió nézettsége).

A csatorna tulajdonosai és vezetői olyan szerethető televízióban gondolkodnak, ahonnan a jobboldali, polgári-konzervatív értékrendet valló néző időben értesül a friss és fontos eseményekről, megfelelő elemzést kap a történések hátteréről, de talál igényes szórakoztató ( nem bulvár) tartalmat is. Az elmúlt egy évben sokan érkeztek a csatornához, ahol régi és új arcok egyaránt láthatóak lesznek. Sok olyan újságíró, közéleti gondolkodó és civil kerül majd képernyőre,akik osztják az Echo TV által képviselt értékrendet. A csatorna dolgozóinak száma a nyolcvanról háromszázra emelkedett az elmúlt egy évben – mondta a vezérigazgató.

A technikai, formai megújulással együtt nyolc új műsort is indít a televízió, amelynél a főműsoridő 21-kor kezdődik. A televízió már minden magyar otthonban fogható, de a külföldi szolgáltatókkal folytatott kiterjedt tárgyalások eredményeként egyre több határon túli, magyarlakta településen kerül be az előfizetési csomagokba: Szerbiában, Szlovákiában és Erdélyben már közel 20 ezer háztartásban elérhető. Az Echo TV célja, hogy néhány éven belül mindenhová eljussanak a műsorai, ahol nagy számban élnek magyarok – mondta a vezérigazgató.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.