A Ford 76 ezer járművet értékesített januárban Kínában, 18 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbinál. A General Motors ezzel szemben 14,5 százalékkal, a Toyota Motors pedig 24,5 százalékkal növelte eladásait. A Ford eladásai tavaly hat százalékkal csökkentek, miközben a kínai autópiac három százalékkal növekedett.
A Ford kínai érdekeltségének vezetője Jason Luo öt hónappal hivatalba léptése után januárban távozott posztjáról. Peter Fleet, a Ford ázsiai-csendes-óceáni üzletért felelős igazgatója közleményben jelentette be, hogy az autógyár a SUV modellekre, a prémium kategóriás luxusmodellekre és a haszongépjárművekre helyezi át kínai üzleti stratégiájának súlypontját.
Kínában egyre élesebb konkurenciaharc bontakozik ki a külföldi és a helyi autógyárak között, ahogy a kínai autómárkák újabb és újabb sikeres modellekkel hódítanak el piaci részesedést maguknak.
Az elektromos mobilitásra való átállást forszírozó állami intézkedések pedig kínai partnerekkel való együttműködés kialakítása felé terelik a külföldi autógyártókat az új hajtáslánc technológiával rendelkező modellek gyártásában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.