A baltimore-i székhelyű vállalat 87,9 millió dollárnyi veszteséget könyvelhetett el, részvényenként 20 centet – írja a Reuters. A korábbi években a Nike-val és az Adidas-szal versenyezni kívánó sportszergyártó a 2016-os év hasonló időszakában még 103,2 milliós dolláros profitot generált, részvényenként 23 centet, míg a harmadik negyedévben 54,2 millió dollárt, részvényenként 12 centet.
A cég jelentése szerint ehhez hozzájárult az adóreform miatti 39 millió dolláros egyszeri kiadás, valamint bizonyos átstrukturálásból adódó költség is. Az eladásokból származó adózott bevétel ugyanakkor 4,6 százalékkal 1,37 milliárdra nőtt, felülmúlva az elemzők 1,31 dollárról szóló prognózisát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.