A győri székhelyű járműgyártó négy motorváltozatban szállítja az új Q3-at, három benzines és egy dízel verzióban, kombinálva elsőkerék- vagy quattro-meghajtással. Az első városi terepjáró turbókék színben készült el.
A pontos darabszámot nem említve azt közölték, hogy jelenleg a piaci bevezetéshez szükséges darabszámot gyártják, a modell novemberben kerül a kereskedőhöz.
A jövőben ez a modell lesz a győri gyár volumen-modellje, vagyis az öt modell (A3 Limousine, és Cabriolet, TT Coupé és Roadster, valamint Q3) közül ebből fogják a legtöbbet gyártani Győrben.
A gyártásához másfél év alatt egy 80 ezer négyzetméteres új karosszériaüzemet építettek, ahová hétszáz új robotot telepítettek. Több mint ezer alkalmazottat oktattak ez idő alatt a Q3 gyártásához szükséges ismeretekre, és ehhez az Audi Hungaria Oktatóközpontjában új, innovatív robotcellákat helyeztek üzembe.
A sportos modell az A3 Limousine-nal és Cabriolet-val, valamint a TT Coupé-val és Roadsterrel közös gyártósoron készül, ezzel az Audi-konszernen belül a győri gyár rendelkezik az egyik legrugalmasabb szereldei gyártószalaggal.
A vállalat 2016. január 20-án jelentette be, hogy a korábban a spanyolországi Martorellben gyártott Q3-at, a cég legkisebb szabadidő-autóját Győrben fogják készíteni, miután a német Audi AG változtatott globális termelési hálózatán. A vállalat éves gyártási kapacitása 160 ezer jármű, és a járműgyártásban mintegy 4500 embert foglalkoztatnak. Tavaly 16,5 százalékkal kevesebb jármű készült Győrben, mint 2016-ban, 105 491 darab. Az Audi Hungaria Zrt. árbevétele egy százalékkal, 7,136 milliárd euróra (2220 milliárd forint) nőtt 2016-hoz képest. 2017-ben 1 965 165 darab motort gyártottak, 1,9 százalékkal többet az előző évinél. Több mint 12 500 embert foglalkoztatnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.