Az év során megújuló modelljeire alapozva a BMW Magyarországon idén akár az előző évnél is eredményesebb lehet, amikor 16 százalékos növekedést értek el 2017-hez képest – nyilatkozta a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója.
Massimiliano Di Silvestre a BMW 3-as modelljének teljesen megújult, hetedik generációs változatát bemutató eseményen elmondta:
a BMW rekordértékesítéssel zárta a 2018-as évet Magyarországon, 2017-hez képest 16 százalékkal több, összesen 3140 BMW-t adtak el, Miniből pedig 19 százalékkal többet, 267 darabot.
Kiemelte, hogy az idén megújuló modelljeik mellett konnektoros hibrid változat érkezik az új 3-as sorozatból, bemutatkozik az eddigi legnagyobb szabadidőautójuk, az X7-es, a Miniből pedig év végén érkezik az első teljesen elektromos változat.
Arra a kérdésre, hogy Magyarországon miért ilyen népszerű az elektromos autózás, az ügyvezető úgy válaszolt:
a vásárlók nyitottak az új technológiákra, a kormányzat pedig komoly mértékben támogatja az elektromobilitást, kedvezményeket kínál a vásárláshoz.
Hozzátette, hogy a zöld rendszám – például az ingyenes parkolás miatt – rendkívül vonzó az autósok körében. Magyarországon a 3-as modell az 5-ös sorozat után a legnépszerűbb típus. Előbbiből 336 darabot, utóbbiból 635-öt adtak el tavaly.
A BMW a magyarországi újautópiacon 2,3 százalékkal részesedik a Datahouse adatai szerint. Tavaly a prémium szegmensben a stabil második helyet érték el a Mercedes után.
A BMW nemcsak Magyarországon, hanem globálisan is rekordévet zárt az eladásokat tekintve. Összesen 2 490 664 autót adtak el, a tavalyi rekordjukat is megdöntve ez lett a cég eddigi legjobb értékesítési éve.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.