Az MTVA sajtóosztályának hétfői tájékoztatása szerint a mérkőzést 652 ezren nézték végig, ami 16,3 százalékos közönségarányt hozott az M4 Sportnak. Ezzel a közszolgálati média tematikus csatornája főműsoridőben a teljes televíziós piacon az első helyen végzett vasárnap akár a teljes lakosságot, akár a kereskedelmileg kiemelten fontos 18-49 éves korosztályt figyelve.
A hajrában már több mint egymillióan figyelték az Európa-bajnoki selejtezőt. A lefújás utáni reakciókra szintén kiemelkedően sokan, 564 ezren voltak végig kíváncsiak.
Nemcsak a televízióban, hanem az interneten is kiemelt figyelemmel kísérték az összecsapást: összesen 111 627-en kattintottak az m4sport.hu és a mediaklikk.hu élő közvetítésére számítógépükön, telefonjukon vagy táblagépükön.
A beszámoló alapján a vasárnapi volt az M4 Sport idei eddigi legjobb napja, a teljes napon 5,6 százalékos, főműsoridőben pedig 10,6 százalékos közönségarányt ért el a teljes népesség körében. A Magyarország-Horvátország Európa-bajnoki selejtező mérkőzés volt idén eddig a legnézettebb sportesemény.
A magyar válogatott június 8-án, Azerbajdzsánban játssza következő Eb-selejtezőjét.
A sportcsatornán addig a többi között a Bajnokok Ligája negyeddöntőit – így a Manchester United-Barcelona találkozót április 10-én -, illetve az OTP Bank Liga és a Magyar Kupa küzdelmeit követhetik a nézők – utóbbi két sorozatban megmérkőzik egymással az élvonalban listavezető Ferencváros és a címvédő MOL Vidi FC.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.