BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Növelte a profitot és terjeszkedni is szeretne a LEGO

A bevétel és a fogyasztói értékesítés nőtt, miközben jelentős beruházások történtek olyan projektekbe, amelyeknek köszönhetően a játékon keresztüli tanulás világszerte még több gyerekhez juthat el – derül ki a LEGO közleményéből.

A LEGO csoport kedden hozta nyilvánosságra a 2019 júniusával záruló első féléves időszak üzleti eredményeit. Az árbevétel 4 százalékkal, 14,8 milliárd dán koronára nőtt az előző év azonos időszakához képest. A fogyasztói értékesítés 5 százalékkal nőtt 2018 első feléhez képest, valamint a márka növelte piaci részesedését is a legjelentősebb piaci területein.

A működési eredmény szilárd 3,5 milliárd dán korona volt. Ez 16 százalékos csökkenést jelent 2018 első félévéhez képest, amely a hosszú távú növekedés elősegítését célzó kezdeményezésekbe történő beruházások fokozásáról szóló döntéssel indokolható.

„Elégedettek vagyunk a teljesítményünkkel, tekintettel az átalakulást okozó eltolódásokra, amelyek továbbra is újrarendezik a globális játékipart.

A hátrány ellenére folyamatosan növekszik a fogyasztói árbevétel, és a legnagyobb piacainkon a részesedésünk.

Ez az elkötelezett kollégáinknak köszönhető, akik az értékesítő partnereinkkel való együttműködésre összpontosítanak, és a lehető legjobb márkaélmény létrehozására törekednek a rajongók minden korosztálya számára” – mondta Niels B Christiansen, a LEGO csoport vezérigazgatója.

Forrás: AFP

„Ugyanakkor jövőbe mutató beruházásokat hajtunk végre egy olyan erős alap megteremtése érdekében, amely a hosszú távú növekedést és a jövő generációinak inspirálását tudja szolgálni. Ide tartozik az új piacok nyitása, a Kínában történő bővülés, az innovatív kiskereskedelmi élmény bevezetése és az izgalmas, új termékek és játékélmény fejlesztése.”

A fogyasztói értékesítés az olyan érett piacokon, mint például az Egyesült Államok és Nyugat-Európa, a növekedés egyszámjegyű volt. A LEGO Csoport növekedése szempontjából meghatározó kínai piac kétszámjegyű növekedést ért el az értékesítés terén.

Az első félévben a legjobban teljesítő témák a házon belül fejlesztett kedvencek és a más márkákkal közös termékek egyvelegéből kerültek ki. Nem fontossági sorrend szerint ezek a LEGO® City, a LEGO Creator, a LEGO Friends, a LEGO Ninjago®, a LEGO Technic és a LEGO Star Wars TM voltak. A LEGO Marvel Bosszúállók szettek különösen erősen teljesítettek, csakúgy mint a fogyasztói értékesítés növekedéséhez nagyban hozzájáruló A LEGO Kaland 2 készletek.

Nagyon örülünk az olyan saját gyártású, örökzöld kedvenceink teljesítményének, mint a LEGO City és a LEGO Technic” – folytatta Christiansen. – „Emellett nagy izgalommal vetjük bele magunkat az olyan innovatív módszerek felfedezésébe, amelyek a digitális játékélményen keresztül keltik életre a kockát – ilyen az új LEGO Hidden Side TM . amely egyesíti az építés örömét és a kiterjesztett valóság népszerűségét.

Bővülés az új piacokon

A LEGO Csoport fokozza beruházásait, hogy növelje globális fizikai és digitális lábnyomát, annak érdekében, hogy világszerte még több gyereket érjen el. A Csoport folytatja a kínai piacon történő beruházását, és azon dolgozik, hogy 2019 végére több mint 140 üzletet nyisson 35 városban.

Továbbá 2020 elején Mumbai-ban is irodát nyit, hogy onnantól kezdve Indiában is növelje jelenlétét.

Fotó: AFP

„Lehetőséget látunk abban, hogy több olyan indiai kisgyereket és családot érjünk el, akik értékelik a játékon keresztül történő tanulás előnyeit. A növekvő középosztály, az oktatás fontossága és a növekvő gazdaság fényében India logikus lépésnek tűnik azon erőfeszítéseinkben, hogy még sokkal több gyereket érjünk el világszerte” – mondta Christiansen.

Az e-kereskedelem és a fizikai kiskereskedelmi élmény megújítása

A Csoport befektet az e-kereskedelmi felületeinek fejlesztésébe, annak érdekében, hogy javítsa a fogyasztói élményt és a kiskereskedelmi partnereknek szánt szolgáltatásait. Továbbá, több mint 70, a LEGO márkanevet viselő üzlet nyílik Kínán kívül 2019-ben, beleértve a decemberben megnyitó, zászlóshajónak számító amszterdami üzletet. Ez lesz a márka ötödik ilyen zászlóshajó üzlete.

Ezeket a beruházásokat szilárd pénzügyi alapból hajtjuk végre, hogy megragadjuk azokat a lehetőségeket, amelyeket az iparágat átalakító mega-tendenciák, például a digitalizáció, valamint a globális demográfiai és gazdasági változások teremtenek. Ha ezen trendek élén járunk, akkor inspirálhatjuk a gyerekek következő generációit

– folytatta Christiansen.

Globális erőfeszítés a játékon keresztül történő tanulásért

A LEGO Csoportnak továbbra is az az elsődleges célja, hogy a játékon keresztül történő tanulás a világon minden gyerekhez eljuthasson.

„A játék fontosabb, mint valaha. Amikor a gyerekek játszanak, olyan készségeket sajátítanak el, amelyek kulcsfontosságúak lesznek későbbi sikereikhez.

A Világgazdasági Fórum becslése szerint a most óvodás gyerekek 65 százalékának lesz majd olyan szakmája, ami ma még nem is létezik.

Az egyetlen módja annak, hogy a gyerekek ebben a bizonytalan jövőben boldoguljanak az, hogy rendelkeznek olyan univerzális készségekkel, mint a kreativitás, a problémamegoldás, a rugalmasság és az együttműködés – azok a készségek, amik már egészen fiatal kortól fejleszthetők a LEGO játékon keresztül” – mondta Christiansen.

„Célunk biztosítani, hogy a gyerekek a legtöbbet hozhassák ki magukból – ez motivál a LEGO Csoportnál mindenkit arra, hogy mindent megtegyen a holnap építőinek inspirálásáért és fejlődéséért, napjainkban és a következő generációk esetében is.”

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.