Az AutoWallis Nyrt. mindhárom üzletága (Nemzetközi disztribúciós, Belföldi disztribúciós, Autóipari szolgáltatói) növekedést ért el 2019. első három negyedévében, összemérve az előző év hasonló időszakával az összesített értékesítési darabszámokat, szervizórák számát és a kölcsönzési flottaméretet.
Ormosy Gábor, az AutoWallis vezérigazgatója a társaság első kilenc havi adatai alapján elmondta, hogy a stratégia megvalósítása megfelelően halad, az organikus növekedésben további lehetőségek rejlenek, és az is látszik, hogy
az AutoWallis piacait az uniós átlagot meghaladó növekedés jellemzi.
A Csoport tevékenysége, hatékonysága, üzleti lehetőségei, értékteremtő képessége szempontjából Közép-Kelet-Európa és a Balkán tekinthető a tényleges működési területnek, ahol a jelenleg lefedett 14 közép-kelet-európai országban a régió piaci trendjeinek megfelelően üzletáganként eltérő mértékben ugyan, de jelentős növekedés volt az első kilenc hónapban. (Ugyanezen időszakban az új személygépjármű forgalomba helyezés bővülése 10 százalék volt a magyar piacon a DataHouse adatai szerint).
A növekedéshez hozzájárul, hogy az AutoWallis leginkább a prémium szegmensben van jelen, mely a releváns régió minden piacán belül növelte részarányát a személygépjármű-eladásokon belül. Ormosy Gábor kiemelte, hogy stratégiájukban olyan akvizíciókkal is számolnak, melyek az árbevételt és az eredménytermelő képességet tovább növelhetik.
Az AutoWallis Nemzetközi disztribúciós üzletága a tavalyi év első háromnegyedévével összehasonlítva
18,2 százalékkal több, összesen 1551 darab új autót értékesített az idei első kilenc hónapban.
A Belföldi disztribúciós üzletág az újautó-eladásait 17,5 százalékkal 2.332, míg a használt autó eladásait 55,7 százalékkal, 651 darabra növelte. Az Autóipari szolgáltatói üzletágon belül a szervizórák száma 16,6 százalékkal 37 943-ra, a gépjárműkölcsönzés kapcsán kalkulált flottaméret 9 százalékkal 592 darabra bővült.
A bérleti események száma ugyan 2,2 százalékkal 19 177-re csökkent, de eközben a bérleti napok száma az átlagos bérleti esemény hosszának növekedésével párhuzamosan 12,4 százalékkal 108.619-re emelkedett. Közel ötödével növelte új-, és 56 százalékkal használt gépjármű eladásait az AutoWallis, miközben a Csoport a szolgáltatások terén is jó eredményeket mutatott fel az év első kilenc hónapjában. Az organikus növekedés a stratégiában meghatározott úton halad, miközben a társaság vizsgálja az akvizíciós lehetőségeket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.