BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Tesco stratégiát alkotott az Aldi és a Lidl ellen

A Tesco megtörné a német szupermarketek, az Aldi és a Lidl térhódítását a brit piacon.

Nagy-Britanniában az Aldi és a Lidl is egyre jobban elkezdte kiszorítani a helyi bevásárlóközpontokat, így az Asdat, a Sainsbury's-t és a Morrisonst – írja a Reuters. A német multik ellensúlyozására a Tesco egy hűségprogramot indít, hogy a fogyasztókat magához csábítsa. November 8-tól egy új Clubcard-rendszert vezet be, amellyel az első körben a hűségprogramban már résztvevő kártyatulajdonosok élhetnek majd.

A jelenlegi Clubcard-tulajdonosok mindössze havi 7,99 fontért (3050 forint) válthatják majd ki a saját a Clubcard Plus-hűségkártyájukat. Ebben az új programban nem csak a vásárlói hűségpontokat tudják majd tovább gyűjteni, de egy hónapban kétszer 10 százalékos kedvezményt is kapnak,

ha valamelyik Tesco szupermarketben vásárolnak.

Fotó: AFP

A kedvezményes vásárlásnak megszabják a határait, ugyanis ennek a felső értéke 200 font (76 ezer forint) lesz. Számítások szerint a különféle kedvezmények éves szinten akár 400 font (több mint 150 ezer forint) megtakarítást is jelenthetnek majd a vásárlóknak.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.