Nagy-Britanniában az Aldi és a Lidl is egyre jobban elkezdte kiszorítani a helyi bevásárlóközpontokat, így az Asdat, a Sainsbury's-t és a Morrisonst – írja a Reuters. A német multik ellensúlyozására a Tesco egy hűségprogramot indít, hogy a fogyasztókat magához csábítsa. November 8-tól egy új Clubcard-rendszert vezet be, amellyel az első körben a hűségprogramban már résztvevő kártyatulajdonosok élhetnek majd.
A jelenlegi Clubcard-tulajdonosok mindössze havi 7,99 fontért (3050 forint) válthatják majd ki a saját a Clubcard Plus-hűségkártyájukat. Ebben az új programban nem csak a vásárlói hűségpontokat tudják majd tovább gyűjteni, de egy hónapban kétszer 10 százalékos kedvezményt is kapnak,
ha valamelyik Tesco szupermarketben vásárolnak.
A kedvezményes vásárlásnak megszabják a határait, ugyanis ennek a felső értéke 200 font (76 ezer forint) lesz. Számítások szerint a különféle kedvezmények éves szinten akár 400 font (több mint 150 ezer forint) megtakarítást is jelenthetnek majd a vásárlóknak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.