BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Korábban kezdődött el az idei előfoglalási szezon

A fogyasztói érdeklődés változására reagálva a magyarországi utazási irodák már tavaly december óta kínálják nyári útjaikat, s azok nagyon jól fogynak. A kiutaztatók jó szezonban reménykednek, a népszerűbb úti célokra jócskán megnövelték a lekötött kapacitásokat.

Minden eddiginél korábban indult el a 2020-as nyári szezon értékesítése a hazai utazási piacon. Az irodák zöme már január első napjaiban elkezdte meghirdetni first minute akcióit, de például Hajducsi Tamás, a Kartago Tours marketingigazgatója arról számolt be, hogy útjaik online értékesítését már tavaly november elején elkezdték, katalógusuk pedig december 5-re készült el. Az IBUSZ útjai december közepe óta foglalhatók – mondta Komora Zoltán, az IBUSZ vezérigazgató-helyettese.

Hajducsi szerint

az utasok egyre korábban foglalnak, mivel ekkor kínálják a hotelek és az utazási irodák is a legjobb árakat, ráadásul tavaly nyáron többen is azzal szembesültek, hogy már nem volt hely a választott szállodákban.

Fotó: Shutterstock

Többen lemaradtak, nem tudtak elutazni akkor és oda, ahová szerettek volna. Így

egyre inkább a first minute­ irányába tolódik az érdeklődés, ami az utasoknak is kiszámíthatóbbá és tervezhetőbbé teszi a jövőt.

Szvoboda János, a Neckermann cégvezetője a kedvező árak kapcsán kiemelte: egyes törökországi nyaralásokra akár 25 százalékos előfoglalási kedvezmény is elérhető a társaságuknál, de a szálloda- és szobatípus-választék is az előre foglalóknak kedvez.

A Fehérvár Travelnek is kiemelt fontosságú az előfoglalási időszak Varga László értékesítési vezető szerint, hiszen az árualapjuk bő kétharmadát a programfüzetük megjelenését követő egy hónapon belül értékesítik, ami garancia a kiegyensúlyozott, stabil működésre.

A teljes cikket a Világgazdaság pénteki számában olvashatja!

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.