A vártnál nagyobb mértékben nőtt a Facebook forgalma és nyeresége a tavalyi negyedik negyedévben.
A cég azt közölte, hogy
az adózott eredménye 7 százalékkal, 7,349 milliárd dollárra, részvényenként 2,56 dollárra nőtt az egy évvel korábbi 6,882 milliárd dollárról, részvényarányosan 2,38 dollárról.
A december végével záródott három hónapban a Facebook bevétele 25 százalékkal, 21,082 milliárd dollárra ugrott az egy évvel korábbi 16,914 milliárd dollárról, aminek a döntő része reklámbevétel volt.
Elemzők véleményében átlagosan kisebb, 2,53 dollár részvényarányos eredmény és szerényebb, 20,9 milliárd dollár bevétel szerepelt.
A Facebookra havonta legalább egyszer belépők száma éves összevetésben 8 százalékkal, 2,5 milliárdra nőtt. Elemzők 2,49 milliárdra számítottak.
A Facebook napi felhasználóinak a száma 9 százalékkal, 1,66 milliárdra bővült, szakértők 1,65 milliárdos adattal számoltak. A cég adatai szerint a Facebook és a hozzá tartozó Instagram, WhatsApp és a Messenger napi alkalmazóinak száma 11 százalékkal, 2,26 milliárdra, a havonta legalább egyszer belépők száma pedig 9 százalékkal, 2,89 milliárdra nőtt.
A Facebook kiadásai a negyedévben jelentősen, 34 százalékkal, 12,224 milliárd dollárra nőttek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.