BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Online értékesítési csatornák lehetnek az autógyártók megmentői

A közvetlen értékesítés tényleges akadályát valójában az iparág berögzült működési modellje jelenti,

A koronavírus-járvány miatti korlátozások az autógyártókat átállásra késztetik majd az online értékesítési csatornákra az amerikai Gartner piackutató cég szakértője szerint.

Pedro Pacheco a német dpa hírügynökségnek elmondta, hogy ennek informatikai akadálya nincs, hiszen minden autógyár honlapján van már olyan konfigurátor, amivel össze lehet állítani a kívánt jármű felszereltségét. Ehhez már csak

a biztonságos fizetési módot és a kontaktmentes átadás módját kell kidolgozni.

Fotó: AFP

A közvetlen értékesítés tényleges akadályát valójában az iparág berögzült működési modellje jelenti a Gartner szakértője szerint. Minél tovább tartanak majd azonban a kijárási korlátozások és az üzemleállások, annál nagyobb lesz a változtatási kényszer is. „Az eladások drámai mértékű csökkenésére lehet számítani mind Európában, mind az Egyesült Államokban” – mutatott rá. „Mihelyt

az autógyárak közül néhányan megkezdik termékeik közvetlen értékesítését, példájukat a többi is azonnal követni fogja.

”A krízishelyzet alaposan lerövidítette azt az időt, amit az autógyárak alkalmazkodás nélkül át tudnak vészelni„ – fejtette ki. A forgalomcsökkenés egyúttal

az innovációs tempót is lelassította az ágazatban, mivel ”számos projektet jegelniük kellett„.

Hozzátette: azok kerülnek majd ki nyertesen a jelenlegi helyzetből, akik a legtalálékonyabban csökkentik költségeiket.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.