BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új digitális kezdeményezéssel segíti a vállalkozásokat a Telekom

Indul a Hello Biznisz Klub, a kkv-k digitálisan tettre kész közössége. A közösség célja, hogy a kkv-k online is bemutatkozhassanak potenciális ügyfeleiknek. A csatlakozó vállalkozások néhány kattintással ingyenesen adatlapot és online névjegykártyát hozhatnak létre. A Hello Biznisz Klubba bármely kkv csatlakozhat, a Telekom ügyfélkörébe tartozó, legfeljebb 50 fős vállalkozásoknak pedig arra is lehetősége nyílhat, hogy publicitást kapjanak a Telekom országos online kampányában.

A most induló Telekom Hello Biznisz Klub egy olyan szakmai közösségi kezdeményezés, amely a klubba belépő kis- és közepes vállalkozásoknak biztosítja a digitális tudást, az online megjelenési lehetőséget és új partnerséget a digitalizációban és a vírus okozta változó világban.

A közösségi kezdeményezés elsődleges célja, hogy a kkv-k bemutatkozhassanak digitálisan is potenciális ügyfeleiknek és üzleti partnereiknek.

Másfelől átadhassák egymásnak a tudást, hogy a digitális szolgáltatások, megoldások segítségével hogyan tudják most a vállalkozásukat tovább építeni vagy akár újraindítani.

Felismerve, hogy Magyarországon több százezer kisvállalkozás mindennapi üzletmenete megy át kisebb vagy nagyobb változáson, vagy esetleg valódi transzformáción, a Telekom a partnerség jegyében indította el közösségi kezdeményezését, amelyben valódi értéket kínál a hazai kis- és közepes vállalkozásoknak, díjmentesen. A Telekom Hello Biznisz Klub minden kkv-nak segít digitálissá válni, továbbá támogató és szakértő partnerséget kínál minden olyan változáshoz, amely előre viszi az üzletet a digitális megoldások alkalmazásán keresztül.

Bármely kkv regisztrálhat a Telekom Hello Biznisz Klubba, működési területtől, cégprofiltól függetlenül.

A vállalkozás néhány perc alatt létrehozhatja digitális megjelenését, amely arra bátorítja a vállalkozásokat országszerte, hogy büszkén mutassák meg cégük és termékeik-szolgáltatásaik erősségeit az online térben. A kkv-k digitalizációját segítő felületen nemcsak egy adatlapot hozhat létre a vállalkozás, de néhány mozdulattal akár megalkothatja első digitális névjegykártyáját is. Ez az online reklámhordozó szabadon felhasználható a későbbi online hirdetésekre, ezzel is elősegítve azt, hogy a kkv-k aktívabban képviselhessék magukat az online felületeken.

Fotó: Shutterstock

A klubba regisztráló, legfeljebb 50 fős létszámú kkv-k, amelyek Telekom előfizetéssel rendelkeznek, most egy különleges kampány részesei is lehetnek: a Telekom júniusban induló országos online kampányába ugyanis a Telekom Hello Biznisz Klubba regisztráló vállalkozások kerülhetnek be véletlenszerű kiválasztással. Pályázat útján pedig olyan vállalkozásokat is kiválaszt a Telekom, melyek számára a cég publicitást biztosít a TV reklámjában.

Olyan értéket szeretnénk biztosítani a magyar kkv-k széles körének, amelynek segítségével még eredményesebbek és sikeresebbek lehetnek ebben a változó világban”

– mondta a Telekom Hello Biznisz Klub indulása kapcsán Szabó Béla, a Telekom Márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatója.

Bízunk abban, hogy aktív párbeszéd bontakozik ki majd annak kapcsán, hogy a kis- és középvállalkozások hogyan használhatják ki a digitális világ adta lehetőségeket és hogyan tudják a digitalizációs eszközökkel előre mozdítani saját vállalkozásukat, lehetőséget teremteni az üzleti sikerességre

– tette hozzá Kollár Péter, a Telekom SoHo szegmensmenedzsment osztályvezetője.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.