A most induló Telekom Hello Biznisz Klub egy olyan szakmai közösségi kezdeményezés, amely a klubba belépő kis- és közepes vállalkozásoknak biztosítja a digitális tudást, az online megjelenési lehetőséget és új partnerséget a digitalizációban és a vírus okozta változó világban.
A közösségi kezdeményezés elsődleges célja, hogy a kkv-k bemutatkozhassanak digitálisan is potenciális ügyfeleiknek és üzleti partnereiknek.
Másfelől átadhassák egymásnak a tudást, hogy a digitális szolgáltatások, megoldások segítségével hogyan tudják most a vállalkozásukat tovább építeni vagy akár újraindítani.
Felismerve, hogy Magyarországon több százezer kisvállalkozás mindennapi üzletmenete megy át kisebb vagy nagyobb változáson, vagy esetleg valódi transzformáción, a Telekom a partnerség jegyében indította el közösségi kezdeményezését, amelyben valódi értéket kínál a hazai kis- és közepes vállalkozásoknak, díjmentesen. A Telekom Hello Biznisz Klub minden kkv-nak segít digitálissá válni, továbbá támogató és szakértő partnerséget kínál minden olyan változáshoz, amely előre viszi az üzletet a digitális megoldások alkalmazásán keresztül.
Bármely kkv regisztrálhat a Telekom Hello Biznisz Klubba, működési területtől, cégprofiltól függetlenül.
A vállalkozás néhány perc alatt létrehozhatja digitális megjelenését, amely arra bátorítja a vállalkozásokat országszerte, hogy büszkén mutassák meg cégük és termékeik-szolgáltatásaik erősségeit az online térben. A kkv-k digitalizációját segítő felületen nemcsak egy adatlapot hozhat létre a vállalkozás, de néhány mozdulattal akár megalkothatja első digitális névjegykártyáját is. Ez az online reklámhordozó szabadon felhasználható a későbbi online hirdetésekre, ezzel is elősegítve azt, hogy a kkv-k aktívabban képviselhessék magukat az online felületeken.
A klubba regisztráló, legfeljebb 50 fős létszámú kkv-k, amelyek Telekom előfizetéssel rendelkeznek, most egy különleges kampány részesei is lehetnek: a Telekom júniusban induló országos online kampányába ugyanis a Telekom Hello Biznisz Klubba regisztráló vállalkozások kerülhetnek be véletlenszerű kiválasztással. Pályázat útján pedig olyan vállalkozásokat is kiválaszt a Telekom, melyek számára a cég publicitást biztosít a TV reklámjában.
Olyan értéket szeretnénk biztosítani a magyar kkv-k széles körének, amelynek segítségével még eredményesebbek és sikeresebbek lehetnek ebben a változó világban”
– mondta a Telekom Hello Biznisz Klub indulása kapcsán Szabó Béla, a Telekom Márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatója.
Bízunk abban, hogy aktív párbeszéd bontakozik ki majd annak kapcsán, hogy a kis- és középvállalkozások hogyan használhatják ki a digitális világ adta lehetőségeket és hogyan tudják a digitalizációs eszközökkel előre mozdítani saját vállalkozásukat, lehetőséget teremteni az üzleti sikerességre
– tette hozzá Kollár Péter, a Telekom SoHo szegmensmenedzsment osztályvezetője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.