A Nanushka legújabb, londoni üzletét Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter nyitotta meg, aki igazi magyar sikersztoriként értékelte a lépést.
A Nanushka most egy új dimenzió küszöbére érkezett a divat fővárosában
– fogalmazott. A miniszter elmondta, hogy
az elmúlt másfél év nehézségei közepette kellett egy iránytű, amely mindvégig a nemzeti érdek volt. A magyar export 100 milliárd euró fölé növekedett, és Magyarország ezzel a 12. helyet érdemelte ki a GDP értéke alapján.
https://www.facebook.com/szijjarto.peter.official/videos/2770894723200458
A miniszter közölte, hogy az exporthoz és a GDP-növekedéshez a magyar divatház is jelentősen hozzájárult, amely megemelte a foglalkoztatottainak számát.
„A sikeres gazdasági stratégia és a kreativitás megfelelő kombinációját láthatjuk. A kormány elkötelezett a magyar márkák támogatása iránt” – emelte ki.
A miniszter szerint
a márka Magyarország jó hírét viszi a nagyvilágban.
A külgazdasági és külügyminiszter a magyar divatház-hálózat londoni boltjának megnyitóünnepségén elmondta: világgazdasági szinten 42 százalékkal zuhant a működőtőke-áramlás az elmúlt évben, a Magyarországra érkező közvetlen külföldi tőkebefektetések értéke ugyanakkor 140 százalékkal emelkedett.
Címlapkép: Facebook/ Szijjártó Péter
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.