Nem sokat változott a Lexus NX mérete a generációváltás során, az alkatrészek 95 százaléka mégis új fejlesztés. Új építőkészletet használtak kiindulási alapnak, az elektronika terén pedig nemcsak utolérték, de a hazai piacon be is előzték a konkurenciát azzal, hogy magyar nyelven is elérhető lesz a hangvezérlés.
A Lexus saját fejlesztésű rendszerét már a hazai forgalmazás kezdetét jelző bemutatóra érkezett előszériás példányoknál is lehetett próbálgatni, igaz, csiszolnak rajta egy keveset a forgalmazás beindulásáig hátralevő fél évben. A prototípusokkal több időt eltöltő Lexus-alkalmazottak arról számoltak be, hogy néha csehül válaszolt a magyar utasításra a rendszer, de nem kell aggódni, mire a sorozatgyártású autók megérkeznek, minden tökéletes lesz.
Ezt már csak azért is nyugodtan ígérhetik, mert az új multimédiás rendszer távoli frissítéssel is naprakészen tartható. Az internetkapcsolatot egyébként aktívan használja az NX, a navigáció például csak a környező régió térképét tárolja, hosszabb útra automatikusan betölti a kérdéses térképrészletet – ez a szolgáltatás az első három évben lesz ingyenes.
Az indulóár 14 990 000 forint, a tapasztalatok szerint a Prestige-felszereltség (18 990 000 forinttól) lesz a legnépszerűbb, ehhez már adják a hátsó villanymotoros E-Four összkerékhajtást, a távirányítós parkolást (párhuzamosan vagy merőlegesen). A plug-in modellnél a Prestige az alapszint, és 3,6 millió forint a felára a 306 lóerős rendszerteljesítményű, 62 kilométeres elektromos hatótávolságot ígérő, hálózatról tölthető hibrid hajtásnak.
Képalá:
Lexus1
Balra az F Sport, jobbra a normál kinézet látható
lexus2
Magasabb felszereltségekhez adják a 14 colos központi érintőképernyőt
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.