A 11 magyarországi áruház átalakítása része a C&A felgyorsított beruházásainak: a következő hónapokban a cég Európában több mint 400 üzlet modernizálását fejezi be. A körülbelül 1000 négyzetméteres áruházaknak az új cégarculati elemek a társaság szándékai szerint friss megjelenést kölcsönöznek, a C&A -t modern, befogadó márkaként mutatják be. A nagy méretű fotók a merészebb vizuális nyelvet tükrözik, a terméket helyezik a középpontba. Tájékozódást adnak és leegyszerűsítik a vásárlást.
Közleménye szerint a cég a fenntartható divatot képviseli az egész család számára, jó minőségben és megfizethető áron. A fenntarthatósági üzenetek visszatérő dizájnelemek, amelyek felhívják a vásárlók figyelmét a fenntarthatóbb ruhák széles választékára és a vállalat fenntarthatósági törekvéseire. A C&A a női- és férfifarmer-területet is átalakította, hogy az összes frissített üzletben új termékeket kínáljon. Az ingyenes wifi- és QR-kódok az online áruházra mutató árcédulán megerősítik az elkötelezettséget egy többcsatornás megközelítés mellett.
A C&A 18 európai országban több mint 1400 üzlettel és több mint 24 ezer alkalmazottal Európa egyik vezető divat-kiskereskedője. A vállalat napi több mint kétmillió látogatót fogad európai üzleteiben, de Brazíliában, Mexikóban és Kínában is jelen van.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.