BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Alapos ráncfelvarrás a nagy divatcég budapesti és debreceni üzleteiben

Többhetes korszerűsítés után a C&A kilenc budapesti és két debreceni áruházának újult meg az arculata. Korszerűsítette ügyfélszolgálatát a vállalat, amely ezután a farmerre és a fenntarthatóbb termékkínálatra összpontosít.

A 11 magyarországi áruház átalakítása része a C&A felgyorsított beruházásainak: a következő hónapokban a cég Európában több mint 400 üzlet modernizálását fejezi be. A körülbelül 1000 négyzetméteres áruházaknak az új cégarculati elemek a társaság szándékai szerint friss megjelenést kölcsönöznek, a C&A -t modern, befogadó márkaként mutatják be. A nagy méretű fotók a merészebb vizuális nyelvet tükrözik, a terméket helyezik a középpontba. Tájékozódást adnak és leegyszerűsítik a vásárlást.

Közleménye szerint a cég a fenntartható divatot képviseli az egész család számára, jó minőségben és megfizethető áron. A fenntarthatósági üzenetek visszatérő dizájnelemek, amelyek felhívják a vásárlók figyelmét a fenntarthatóbb ruhák széles választékára és a vállalat fenntarthatósági törekvéseire. A C&A a női- és férfifarmer-területet is átalakította, hogy az összes frissített üzletben új termékeket kínáljon. Az ingyenes wifi- és QR-kódok az online áruházra mutató árcédulán megerősítik az elkötelezettséget egy többcsatornás megközelítés mellett.

A C&A 18 európai országban több mint 1400 üzlettel és több mint 24 ezer alkalmazottal Európa egyik vezető divat-kiskereskedője. A vállalat napi több mint kétmillió látogatót fogad európai üzleteiben, de Brazíliában, Mexikóban és Kínában is jelen van.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.