A webáruházi e-kereskedelmi forgalom 22 százalékkal, nettó 1275 milliárd forintra nőtt tavaly, ami a 2020-as kiugró teljesítményt figyelembe véve az optimista várakozásokat is kismértékben felülmúlta – közölte a Reacty Digital. Tavaly az online csatorna részaránya a teljes kiskereskedelmen belül – az üzemanyag-értékesítés nélkül – 11 százalékot tett ki. Előrejelzésük szerint Magyarországon 2026-ra az e-kereskedelmi forgalom meghaladhatja a 3200 milliárd forintot, ami akár 16 százaléknál is magasabb részarányt jelentene a teljes forgalmon belül. Ha viszont a fejlődés útjában álló hatások hosszú távon is maradnak, a következő öt évben csupán duplázódhat a forgalom, és a részaránya sem fogja elérni a 14 százalékot. A harmadik, realista forgatókönyv 2026-ig 140 százalékos növekedéssel számol, ami csaknem 15 százalékos részarány lennet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.