BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Megváltoztatja a logóját a légitársaság, miután a háborús Z szimbólummal hozták összefüggésbe

A tokiói székhelyű Zipair június 18-tól 'Z' logóját egy geometrikus csíkmintára cseréli.

Miközben az orosz-ukrán háború már a negyedik hónapba lép lassan, a Zipair japán légitársaság bejelentette, hogy megváltoztatja a logóját, mivel az utasok szerint a jelenlegi dizájn félreértésre adhat okot, és a háború támogatásaként értelmezhető –  számolt be a CNN

A Zipair ügyfelei már felvették a kapcsolatot a légitársasággal, és aggodalmukat fejezték ki a légitársaság jelenlegi, 2018-ban bevezetett logója miatt – közölte a Zipair elnöke, Shingo Nishida. A  Japan Airlines fapados leányvállalata, a tokiói székhelyű Zipair bejelentette, hogy június 18-tól a "Z" logót egy geometrikus csíkmintára cserélik a repülők oldalkormányán.

Az orosz tankokra és egyenruhákra festett "Z" betű a győzelem szimbólumaként terjedt el Oroszországban, és a Kreml hívei ezzel a jelöléssel biztosították Putyint a támogatásukról. A Zipair szóvivője elmondta, hogy számos utas tett megjegyzést a jelenlegi logóval kapcsolatban, és tisztában vannak azzal, hogy a dizájnhoz negatív jelentés köthető, ezért június 18-tól a Zipair repülőgépeinek oldalkormányát matricákkal látják el. A repülőgépeket ezután fokozatosan festik át, 2022 decembere és 2023 tavasza között.

Chiba,,Japan,-,December,19,,2020:zipair,Boeing,B787-8,Dreamliner,(ja822j)
Fotó: Shutterstock

A szóvivő elmondása szerint a Zipair azért döntött a logó megújítása mellett, hogy az országhatárok újbóli megnyitásával bizonyíthassa elkötelezettségét amellett, hogy a hosszú távú nemzetközi járatokon is lehetséges a fapados megoldás, és az új logó bevezetésével a légitársaság ígéretet tesz arra, hogy olyan szolgáltatásokat nyújt, amelyek világszerte megfelelnek a különböző ügyfélcsoportok igényeinek világszerte.

Ahhoz, hogy egy légitársaság versenyképes maradjon egy rendkívül kompetitív iparágban, folyamatosan alkalmazkodnunk kell a változásokhoz - emiatt döntöttünk az új logó bevezetése mellett

– mondta a szóvivő.

A Zipair új, Tokióból a kaliforniai San Joséba tartó járata decemberben indul.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.